Download het SEO-jaaroverzicht van 2022

We blikken terug op een jaar vol SEO. Hoe verhouden generieke en lokale SEO zich tegenover elkaar? Welke lokale zoekopdrachten waren populair in 2022? En wat betekent de komst van AI-generated content voor SEO? Lees het in dit jaaroverzicht!

2022 was het jaar van lokale SEO

2022 was een heftig jaar. We overwonnen dan wel grotendeels corona, maar er kwamen energiecrisissen en oorlogen voor in de plaats. Maatschappelijke omstandigheden zetten druk op bedrijven, die het hoofd boven water proberen houden. Online zichtbaarheid is hierbij essentieel. Word je gevonden in de zoekresultaten, dan resulteert dat in websiteverkeer, conversies en dus opbrengst.

Hoe je zichtbaarheid verkrijgt? Dat kan via advertising, maar een duurzamere oplossing is SEO. Wanneer je website SEO-technisch en contentgewijs sterk in z’n schoenen staat, blijf je – mits wat onderhoud – scoren in de SERP’s. Dat klinkt vrij droog, maar gelukkig kan SEO ook behoorlijk fun zijn! Dat ontdek je in ons SEO-jaaroverzicht van 2022:

• Laat je verrassen door het aandeel lokale zoekvolumes tegenover generieke zoekvolumes.
  • Ontdek welke lokale zoekopdrachten trending waren het afgelopen jaar.
  • Blijf op de hoogte van Googles core updates over SEO en content.
  • Duik in de wondere wereld van AI-generated content (lees: de ChatGPT-hype).

Download het jaaroverzicht nu hieronder!

Download het jaaroverzicht

2022 was het jaar van lokale SEO

We blikken terug op een productief marketingjaar. Hoe goed scoorde (lokale) SEO in 2022? Welke evolutie spotten we in het algoritme van Google? En vooral: wat moeten we denken van AI-generated content? Je komt het te weten in ons SEO-jaaroverzicht!

Deze blogberichten vind je misschien ook interessant.

Tailpage Logo

Stationsplein 29C
9100 Sint-Niklaas

Meer weten?

Wil je graag meer weten?

Vraag dan nu je demo aan.